Thursday, March 31, 2011

Nogawkowy cover-up / Leg sleeve cover-up.

Kliknij na zdjecie zeby powiekszyc!/Click on thumbnail to enlarge picture!

My ,,bad english,, blog - above.
---------------------
Po pierwsze - dziekuje wszystkim ktorzy mnie czytaja i ktorzy przyczynili sie do tego rekordowego wyniku! Naprawde poprawiliscie mi tym prima aprylisowy humor!! :)


Ponad 4600 wyswietlen w marcu!!




Od niedawna ciesze sie wyzej pokazana zabawka!
Zdecydowanie najdrozsza, najcichsza, najlzejsza, najnowoczesniejsza w mojej kolekcji!
Maszynka przyplynela do mnie ze Szwecji.
Warta grzechu!



a oto wynik pierwszej sesji na bartku, rzekomym bracie Robsona, ktory juz niejedno widzial i niejedno wycierpial w mojej obecnosci!
zmagamy sie z 8letnim wykwitem autorstwa blizej mi nie znanej postaci...
im wiecej do krycia, tym wiecej potrzebnego miejsca dookola..
a co za tym idzie - wiecej powierzchni pod biomechanike!
zabawa z ,,wolnej reki,, tzn. z wyobrazni, bez wczesniej przygotowanego projektu.

,,freehand,, daje mi coraz wiecej frajdy! czasami sam nie wiem dokad zmierzam tym sposobem, ale dziekuje wszystkim tym wariatom, ktorzy mi ufaja i calosc komentuja jedynie ,,niewiem o co tu chodzi, ale jest dobre!,, ;)

Jutro plan Londyn.
Powoli zaczynam miec bananowy usmiech i przebierac nogami.
Zyczcie mi udanych lowow!
Czlowiek maszyna nadchodzi!


;)
--------------------------------------------------------------

First of all - i truly thank to all of you reading me! You, hidden behind the record number made my day!

Over 4600 visitors in march!!


For last few days i have fun with this little....somethin..
Its definitely the most expensive, most quiet, the lightest, most advanced toy in my machines collection!!
This beauty came to me from Sweden.
Its worth sin!



and heres a result of first session with Bart, Robson,s brother (which had to suffer pretty much in my company..)
we are strugglin with 8 years old crap, living on his calf ;))
the more to cover, the more space around i need..
but!! it means - more surface for biomechanic!
i had ots of freehand fun!
recently i mostly work like that..
sometimes we go god knows where this way, but i thank to all these trusting me freaks, commenting what they see with words ,,i dont really know whats goin on.. but its damn cool!,, ;)

Tommorows plan: London!
Slowly i start smilin like a crazy and tramp my legs ;)
wish me luck! a human machine is comming!

;)

2 comments:

  1. Kiedy jakieś uaktualnienie będzie??/Plaster

    ReplyDelete
  2. I could not refrain from commenting. Exceptionally well written!


    Review my webpage - jackpot 6000

    ReplyDelete